Re: Jaki dysk moge wstawic do swojego laptopa ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 09:25:29 MET DST

> Po co? Myślisz, że zauważysz różnicę? To marketingowy bełkot (pomijam
> szczególne wypadki).

Oczywiscie - uwazam, ze bedzie ona znaczna. Najwolnieszym elementem w
dzisiejszych laptopach jest chyba ciagle HDD - wiec kazda wymiana na lepszy
spowoduje wzrost wydajosci sprzetu (o ciaglym mieleniu nie wspomne - i nie
chodzi to o brak RAM).
A co jest marketingowym belkotem ? Ze mam 7200 zamiast 5400 i dzieki temu
mam zarowno wieksze transfery jak i krotszy czas dostepu (pomijajac inne
sprawy typu nowsza technologia, wiekszy bufor itp) ?? To prawda a nie
belkot.

Fantom