Re: nowa płyta i instalacja XP

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 23:56:52 MET DST

news:2009090509243500@grush.one.pl...

> *Bardzo rzadko* widzi.

> Nie. To zależy od BIOSu.

Tutaj polemizowalbym :)
Co prawda nie mam takich doswiadczen z pecetami, ale mam doswiadczenia z
markowymi laptopami bez FDD, ktore akceptowaly stacje FDD z IBMa czy HP, a
nie akceptowaly np. Toshiby i NECa (wszystkie 100% sprawne). Jako ze wybor
stacji FDD na USB mam dosc spory (ok 10szt od 5 roznych producentow), to
moglem sobie to przetestowac :)

Pozdrawiam
Michal