Re: Upgrade kompa. Co kupic? :) + kilka pytan

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 16:17:25 MET DST

> A moze warto przesiasc sie na intela?
> Bo i jesli i tak musze zmieniac tyle podzespolow to moze intela platforma
> jest jakas lepsza za porownywalne pieniadze?
> CZy nadal AMD jest tansze?

Coz.. tak sie porobilo ze teraz AMD ma wiecej ciekawych rzeczy za rozsadne
pieniadze do zaoferowania i tym bogatszym i tym z mniejszym zasobnikiem u
pasa :) Zatem podsumowujac, platforma AMD jest teraz chyba optymalniejszym
wyborem mimo wszystko.

Co do propozycji kart graficznych ATI, ja tez jestem zwolennikiem tych kart
pomimo roznych opinii. Dla mnie ta karta ma lepszy obraz i lepiej pracuje z
tv-outem oraz kartami tv. Moze to subiektywne, ale czuje sie z tym dobrze i
tyle :) Poza tym, jak ktos lubi energooszczedne maszyny - tak jak ja - to
chyba ATI ma karty ciut mniej pradozarne... ale to pewnie tez czysto
subiektywne odczucie :)

Co do kosci ramu... to nie jest zaden problem jesli masz kosc taktowana 667
a wlozysz 800. Ja mam takie czary mary i w koncowym rezultacie 800 schodza
do najwolniejszej - co jest chyba oczywiste i tlumaczyc nie trzeba - a
timingi tez beda sie zgadzac, bo jesli masz 667 i cl5 a wlozysz wolniejsza
800 na cl6 to po zejsciu do 667 jej timing sie pokryje ladnie - poza tym
teraz to praktycznie wszystko mozna w biosach poustawiac aby dzialalo
ladnie.

Co do zgodnosci platformy z cpu to moze ktos siedzacy w tej platformie sie
wypowie, bo ja stary intelmaniak jestem + atimaniak hahaha

Pozdrawiam.