Re: naprawa dysku - zmniejszenie pojemnosci - jak?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 12:16:43 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> To załóż jakąś całkiem nietypową partycję, tej rejestrator ruszyć nie
> powinien. Na przykład z ID FF.
rejestrator to taki radosny wytwór firmy aper; chodzi pod linuksem, ale
nie współpracuje z linuksem. zakłada partycje coś na podobieństwo LVM
ale złożona zawsze z jednego całego dysku. Pod windows są narzędzia
(apera) do odczytu plików z takiej partycji.( te pliki to kaszanka w
której nieda sie rozeznać. osobno audio osobno video, osobno synchro i
jescze jakieś tam dane. nieda sie poprostu wybrać: pokaż mi co sie
działo w ostatnia niedziele o 17:03)
Tak wiec chyba dysk wystawie na allegro za 9.99 i tyle
dzieki

ToMasz