Niebieski ekran i reset przy kopiowaniu dużych plików.

Autor: KK <jda_at_op.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 10:52:38 MET DST

Witam, mój komputer to laptop HP nx7300. Mam taki problem: przy
kopiowaniu większego pliku np. pliku poczty ok 3 GB (czy to z partycji
na partycje, czy z dysku na pendrive-a) w połowie a raczej bliżej
końca procesu kopiowania wyskakuje niebieski ekran i reset. Udaje mi
się ominąć ten problem kopiując plik za pomoca Total Commandera robiąc
po drodze kilka krótkich przerw przy pomocy funkcji "pauza". Co to
może być? Czy to może nadmierne grzanie się dysku? ... Pzdr T.