czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami napędów.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 20:31:10 MET DST

Do tej pory ogromnym mankamentem większości czytników kart jest to, że nawet
gdy nie są one używane tworzą sobie całkiem sporą listę napędów. Czy spotkał
ktoś taki czytnik uniwersalny który wyświetli literę napędu tylko wtedy gdy
zostanie włożona do niego karta ? Wiem, że w laptopach to jest standard i
nie wyświetlają się żadne litery bez włożenia karty. Jak do tej pory
sprawdziłem kilka różnych firm (najczęściej Apacery) i zawsze wszystkie mają
ten wielki mankament. Rozwiązaniem jest jak narazie odpinany zewnętrzny
czytnik który nie śmieci literami gdy jest niepotrzebny. Czy jest może jakiś
model do montażu w obudowie na stałe ?