Re: awaria monitora\grafiki

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 19:16:45 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Nie. *Obsługuje* 75 Hz ale nie ma to znaczenia dla obrazu.
> Nawet przy 60 Hz jakość może być lepsza z racji mniejszego
> wymaganego pasma.

Przy innej rozdzielczości ekranu obraz jest bardziej wyraźny i
odświeżanie właśnie większe. Bardziej to przyjazne dla oka jest. Tylko
szkoda, że obraz jest wtedy wykoślawiony. Do tego monitora musi być
ustawiona rozdzielcześć 1440:900 i wtedy odświeżanie to już tylko 60 Hz.
Jakby świetlówek w tym monitorze nie było to może by sie dało jakoś
przeżyć, a tak muszę kombinować, zeby mi w oczy nie świeciło.

> Niby *dlaczego*? LCD nie miga, więc to NIE MA ZNACZENIA, czy
> jest 60 Hz, czy 75 Hz.

Mnie mój Miro CRT nie migocze. Stoi już zapomniany w drugim pokoju co
prawda. Monitory LCD mniej miejsca zajmują, są cienkie i na biurkach
więcej rzeczy można postawić/położyć.

--
animka