Dla zainteresowanych - Kości A-Data

Autor: CUT_INZ <CUT_at_CUT.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 17:54:46 MET DST

Witam,

W zeszłym roku za namową osób z grupy kupiłem kości OCZ Reaper 1066.
Pamiętam jak dziś jak wiele osób najeżdżało na kości A-Data
chwaląc jednocześnie OCZ. Ja z OCZ po 2 miesiącach od zakupu zacząłem
mieć poważne problemy ze stabilnością. Sprzęt szedł non stop podkręcony
(w granicach rozsądku). Wszystko OK przez 2 miesiące, aż tu nagle
zaczęły się restarty. Jedna kość buntowała się bardzo często.
W maju sprzedałem OCZki i kupiłem tak wyśmiewane A-Daty w wersji A-Data
Vitesta Extreme Edition 1066. Podkręciłem tak jak OCZki i działają do dziś.
Ale nie o tym chciałem. A-Daty okazały się sporo wydajniejsze od OCZków.
Zarówno odczyt jak i zapis w A-Datach był o ok 500-900MB/s lepszy!
http://img137.imageshack.us/img137/9173/everest.jpg

To samo było z płytą GIGABYTE. Kilku tak mi ją odradzało. Że
niestabilna, że nie źle współgra z lepszym sprzętem - a u mnie zero
problemów.

Polecał A-Data z czystym sumieniem!