Re: Zasilanie komputera z EL Wiatrowej

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 16:27:03 MET DST

> Dodaj do tego pozwolenie na budowę bo budowa podlega pod prawo
> budowlane. A jak masz kiepsko to może sie okazać że budowe musisz
> ustalać z Ministerstwem Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i
> Leśnictwa, Państwową Inspekcją Ochrony Środowiska, a także
> Ministerstwem Łączności, Ministerstwem Transportu, Głównym
> Inspektoratem Lotnictwa Cywilnego, Wojewodą, Dyrekcją Okręgową Dróg
> Publicznych. I niejest to lista zamknięta.

Jednak co niektórzy w mojej okolicy (a jest to "pas północny" gdzie "wiatrak
na wiatraku") mają jakiś tam prywatny wiatrak, więc te pozwolenia i koncesje
da się jakoś zdobyć, pominąć bądź też olać.
Łatwiej powinno być z ogniwami słonecznymi - odpada budowa, ale problem
oddawania do sieci raczej pozostanie. No ale u nas raczej bardziej wieje niż
świeci.

--
Azarien