obudowy typu WELLAND z BitTorrentem (?)

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 10:42:00 MET DST

Witam

Poszukuję urządzenia o niedużym poborze prądu czyli takiej np. obudowy jak w
temacie do której włoże dysk i będzie mi służyć jako:
- serwer plików (ftp, arichiwum),
- klient BitTorrenta
- z gniazdem RJ45 i USB (wyjście).

Tutaj mam problem, wszystkie te obudowy maja porty USB, ale służące, aby
podłączyć do nich np. pendrivey czy dyski zew. Ja potrzebuje wyjście USB tak
abym mogł podłączyć taką obudowę dodatkowo do odtwarzacza DVD, a
jednocześnie chce, aby była w sieci LAN. Szukam rozwiązania, które by
spełniło te warunki. Co możecie zaproponować? Czy ewentualnie istnieje
adapter, który przetwarza ethernet na USB?

s.