Re: Zagadka serwisowa

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 12:03:50 MET DST

> itd. Komp cały czas chodzi bez zająknięcia, w sumie kilkanaście godzin.
> Zawożę na miejsce i kicha. Komp startuje, winda startuje lecz komp chodzi
> 2-3sek i 15sek mrozu i tak w kółko. Podmieniłem mysz, klawiaturę i Monitor

a jak ma się sprawa z internetem na tej wsi ? Zauważyłem, że często po
podłączeniu modemu od neozdrady sagem dzieją się podobne cyrki na starych
kompach mimo iż wszystko jest ok dopóki nie podłączymy linii telefonicznej.
Parę razy też widziałem komputery które wieszały się z monitorami LG Flatron
mimo iż na innych chodziły znakomicie. Jeden to nawet krzyczał, "no cpu
installed" (płyta asus na sis). Podłączałem zwykłego highscreena i działał a
z LG procka mu brakowało.