Brak SSE

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 19:00:26 MET DST

Witam,
płyta k7s5a, procesor Athlon Geode (Thoroughbred), rozpoznawany jako XP
2400+, wszystko pięknie działa, tylko przy próbie instalacji gry Tomb Raider
Legend Demo wyświetla się komunikat, że komputer nie ma SSE. Szukałem przez
Gogle informacji, jest rzeczywiście taki problem z tą płytą i z procesorami
Thoroughbred. Rozwiązaniem ma być zmiana biosu. Pewnie z 10 różnych biosów
już probowałem i nic, nadal nie ma SSE. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu?

--
Pozdrawiam. Janusz.