HP 2100 brudzi kartki

Autor: Gejzero <gejzer__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 21:45:13 MET DST

Witam,

Trochę poprzeglądałem na stronach, podobne tematy pojawiały się na
elektrodzie ale nie znalazłem rozwiązania.

Wydruk obojętnie czego na mojej drukarce HP Laser Jet 2100 wygląda
następująco:
Pierwsze 94 mm kartki zadrukowane w miarę normalnie, wg service manual tyle
dokładnie obwodu ma bęben światłoczuły.
Dalej idzie normalny wydruk ale tło zostaje lekko przybrudzone, i pojawiają
się nierównomiernej grubości i intensywności powtarzające się ciemniejsze
pasy co 38 mm (obwód Primary charging roller) i na ich tle dodatkowo
negatywowy obraz tego co jest wydrukowane wcześniej ale przesunięty o 94 mm
w dół czyli o jeden obieg bębna.
Nie wiem czego się chwytać, czy padło jakieś zasilanie, czy coś z listwą
czyszczącą w kasecie z tonerem ?
Drukarka używana sporadycznie, wcześniej nie dawała tak wyraźnych objawów.
Zdarzało się nieraz że troszkę przybrudziła ale to było bardzo rzadko.
Ostatnio przed tym jak zauważyłem co się dzieje to drukarka stała kilka dni
cały czas włączona. Ale to nie powinno mieć wpływu, chyba że elektrolity się
wysuszyły i padło zasilanie.
Oba czyszczenia jakie można zrobić z pulpitu na drukarce zostały wykonane
ale nic nie pomoglo.
Powiedzcie od czego zacząć bo nie chce na starcie kupować nowego tonera.
Przeglądam manuala i pokazują jak wymieniać spręzynki doprowadzające
napięcia do tonera. Ale nie widzę jakie ma na nich napięcie panować ?

--
Pozdrawiam
Gejzero