Re: Zagadka serwisowa

Autor: Mateusz Viste <mateusz_at_no-spam.please>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 20:29:48 MET DST

On Wednesday 02 September 2009 20:11, qwerty wrote:
> Sugerujesz wyższe harmoniczne? Zasilacz pobiera prąd impulsowo, więc
> jest duże prawdopodobieństwo (ale raczej przestoje powinny być krótsze).

Nic nie sugeruję, nie wdawałem się zbytnio w temat. Zaobserwowałem tylko,
że gdy sąsiad coś sobie spawał w garażu, to komputer dostawał bzika
(wyłączał się, resetował, zawieszał, itp). A że sąsiad podobno często
spawał, to i tym ludziom często komputer wariował. :-)
Skuteczną radą była wymiana zasilacza (prewencja) + dokupienie UPSa.
Sprawa działa się na wsi, w mieście z takimi problemami nigdy się nie
spotkałem.

Pozdrawiam,
Mateusz Viste