Re: płyta nie lubi klawiatur?

Autor: Arek <abcdek_at_poczta.onet.pl.usun_cde.invalid>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 14:57:44 MET DST

JoteR napisał(a) w wiadomości: ...
>"Konrad Kosmowski" napisał:
>
>> Zaslilacz?

Wszystko inne chodzi. Klawiatura na PS/2 też z 5V. Płycie, dyskowi nie przeszkadza.
Klawiatura siÄ™ inicjuje - tak samo migajÄ… lampki podczas startu kompa.
Początkowo między blokadami można było jeszcze coś napisać.

>A co do wymiany "kompa" - to można wpierw spróbować podłączyć klawiaturę USB
>i wyłączyć PS/2 w BIOS-ie. Chociaż to słaba szansa - prędzej wyłączy się
>port myszy ;-)

Spróbuję, chociaż nie pamiętam czy taka opcja była (na razie jestem od niego nieco
oddalony). O ile płyta z tamtych czasów od razu dogada się z klawiaturą USB.

Arek