Re: Wentylator do grafiki HD 4670

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 14:26:38 MET DST

"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
news:h70j96$9pn$2@atlantis.news.neostrada.pl...

> Pasuje do 4670.

Dla potomnych z google napisze, ze faktycznie pasuje bez problemow i dziala
przyzwoicie, przy obciazeniu GPU w granicach 85-95% przez jakies 20 minut
osiagnal max 54'c. Klej na radiatorach kosci RAMu jest kiepskawy (jeden
odpadl po kilku minutach, po docisnieciu poki co jeszcze sie trzyma), ale
moze z czasem stwardnieje. Oryginalnie i tak zadnych nie bylo, wiec maly
problem.

Pozdrawiam
Kamil