Re: Streamery na USB

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 21:04:32 MET DST

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:h783d7$mke$1@inews.gazeta.pl...

> A może spróbuj czegoś takiego jak RDX. Łączy zalety (i wady :) ) tasiemek
> i dysków.

Dosc ciekawe rozwiazanie, nie wiedzialem, ze cos takiego istnieje :)
rzeczywiscie - ma tyle samo wad, co zalet :)

Dla przechowywania duzej ilosci danych raczej nie bedzie sie nadawal, bo
kasetki jednak kosztuja dosc sporo :) Ale przy 3, moze 4 kasetkach to
rzeczywiscie ciekawe.. szczegolnie, jak sie duzo odtwarza :)

Pozdrawiam
Michal