Re: Trwałe płyty DVD?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 04:13:50 MET DST

Silly, silly XYZ nabazgrału:

> Mam wszystko na dyskach od kilku lat i od tego czasu nie nagrałem ani
> jednej płyty... Ale chodzi raczej o zastosowania domowe. Chcę po
> prostu zgrać kilka mniej ważnych rzeczy na płytę.

Ja używam TDK-ów 16x (plusów, minusów, wsio ryba) i sobię chwalę. Na
jakieś 160+ wypalonych w ciągu ostatnich trzech lat, jak na razie wiem o
jednej płycie na której jeden plik uległ uszkodzeniu. Dosyć często
tasuję płytami.
AFAIK nie ma jakichś specjalnych płyt-cud - trzeba unikać uszkodzeń
mechanicznych, nie wystawiać na słońce i mieć szczeście nie trafić na
jakąś partię z odrzutu.

> Chciałbym, żeby były czytelne za 5 lat.

Powiem ci za 2-3 lata :)

--