Re: Karta graficzna ATI do 300zł?

Autor: himen1330 <himen1330_at_gmail.com>
Data: Thu 27 Aug 2009 - 00:36:53 MET DST

Wiem że tematy o kartach graficznych to jest studnia bez dna i można
drążyć ją i drążyć... jako że w przeszłości miałem 2900 Pro,
ukierunkuje swoje poszukiwania właśnie na HD 3870. Po GF mam pewien
niesmak, prawie w każdym jakim miałem (4) po jakimś czasie padało TV-
out, a w ostatnim 8600GTS padło najpierw TV-otu a po miesiącu chyba
pamięci bo w 3D i filmach zaczęły się pojawiać niezliczone ilości
artefaktów. Także chyba dozgonnie będzie mi towarzyszyć firma ATI a
raczej AMD tak Panowie? :)