Re: desktop: składak, czy firmówka?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Wed 26 Aug 2009 - 10:29:42 MET DST

"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message
news:5921e$4a940259$59641b7f$19532@news.upc.ie...
> "kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message

> i nie ma szans zeby dowolna gwarancja onsite byla w podobnych okolicach
> cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
> pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba
> ze koszta nie graja roli

Wlasnie dla przecietnego, nie znajacego sie rzeczy usera to jest rozwiazanie
idealne, bo jakos nie wyobrazam sobie mojej mamy wymieniajacej padnieta
czesc i opychajacej jej potem na allegro. Ale faktycznie cenowo tak dobrze
nie bedzie, wiec nie ma tematu.

Faktycznie moj blad, nie wzialem pod uwage ograniczen cenowych wiec tematu
nie ma..

Pozdrawiam
Kamil