Re: desktop: składak, czy firmówka?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Tue 25 Aug 2009 - 14:05:28 MET DST

"Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> wrote in message
news:3qxppkx00mxw.1nu522a9kplz8$.dlg@40tude.net...

> Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)

:)

Kolega chce komputer do pracy, wiec raczej nie bedzie mial czasu i ochoty
uzerac sie z panami ze sklepu zostawiajac sprzet na tydzien za kazdym razem,
kiedy cos padnie. U mnie pracuja praktycznie same Delle (spore upusty dla
srodowiska akademickiego) i o obsludze klientow biznesowych zlego slowa
powiedziec nie moge. Fakt, ze call centre wciaz jest w indiach, ale cala
obsluga klienta na 5.

Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona gwarancje.
Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow musza przyslac
inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj biznes moze
potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.

Pozdrawiam
Kamil