"Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> wrote in message
news:3qxppkx00mxw.1nu522a9kplz8$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:10:19 +0100, kamil napisał(a):
>
>> I pan z Asusa przyjdzie do mnie nastepnego dnia
>
> Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)
:)
Kolega chce komputer do pracy, wiec raczej nie bedzie mial czasu i ochoty
uzerac sie z panami ze sklepu zostawiajac sprzet na tydzien za kazdym razem,
kiedy cos padnie. U mnie pracuja praktycznie same Delle (spore upusty dla
srodowiska akademickiego) i o obsludze klientow biznesowych zlego slowa
powiedziec nie moge. Fakt, ze call centre wciaz jest w indiach, ale cala
obsluga klienta na 5.
Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona gwarancje.
Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow musza przyslac
inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj biznes moze
potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.
Pozdrawiam
Kamil
Received on Tue Aug 25 14:10:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 Aug 2009 - 14:51:04 MET DST