Dane z dysku do odzyskania ? - pilne

Autor: Adamm <adamdino_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Aug 2009 - 07:32:47 MET DST

Witam,

czy ktoś mógłby mi poradzić w takiej kwestii.

Zrobiłem kopię zapasową danych, następnie przeinstalowałem system na
laptopie wraz z formatem dysku (niestety wraz z formatem dysku
utworzyłem na nowo partycję). Po wgraniu wszystkiego, okazało się, że
nie mam jednego katalogu z plikami doc, niestety jest to bardzo ważny
katalog. Nie wiem jak to się stało, że go nie ma, ale są dwie
możliwości: albo przez przypadek nie zgrałem sobie tego na DVD jak
robiłem kopię i tego nie zauważyłem, albo robiąc porządki przed kopią
przez przypadek sobie ten katalog skasowałem. (robiąc porządki
przenosiłem wszystkie potrzebne dane do jednego katalogu do nagrania)
- pierwszy raz mi się coś takiego stało i to od razu na ważnym
katalogu :-(

Czy istnieje jakaś możliwość odzyskania danych (choć w części)?
Szukałem w sieci różnych programów, ale nie chcę ich używać w ciemno,
żeby nie pogorszyć i tak już złej sytuacji.

Czy ktoś może polecić jakiś program, który może się sprawdzić w takiej
sytuacji? Co myślicie o tym "TestDisk & PhotoRec 6.11.3" ? może być
użyty dla takiego przypadku?

Z góry wielkie dzięki za Waszą pomoc!

Pozdrawiam
Adam