Re: Rozdzielczość LCD 15,4": WXGA (1280x800) vs WSXGA+ (1680x1050)

Autor: Tomek <nomail_at_nonono.no>
Data: Mon 24 Aug 2009 - 22:40:21 MET DST

Okazało się, że oprócz rozdzielczości matryce różnią się też
podświetleniem - WXGA LED-ami a WSXGA+ zwykłą świetlówką. Podobno będzie
to powodowało różnice w czasie pracy na baterii, na plus dla tej
pierwszej. Jestem prawie przekonany do matrycy o niższej rozdzielczości
- zastanawiałem się nad tym i prawdę mówiąc na obecnej pracuje mi się
bardzo dobrze. Czy możecie coś więcej napisać o podświetleniu
LED/świetlówka?