Re: Pendrive z manualnÄ… blokadÄ… zapisu

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 22:43:05 MET DST

W artykule <pp9ul6-sfo.ln1@kosmosik.net>, Konrad Kosmowski napisa³(a):

Ja rozumiem, ¿e wygoda... Ale równie dobrze mo¿na wówczas ³atwo
_przypadkowo_ prze³±czyæ zapis i wówczas dopiero mo¿e byæ problem.
Je¶li blokada schowana jest w obudowie, nie ma mo¿liwo¶ci pomy³ki.

> Co¶ mi zaczyna ¶witaæ. Mo¿e ten prze³±cznik ma tak± formê (niewygodn±) z tego
> powodu, ¿e nie jest wskazane jego prze³±czanie w chwili gdy jest wpiêty do
> komputera?

Nie. Prze³±czenie blokady w trakcie pracy urz±dzenia, nie ma wp³ywu
na zdjêcie blokady - sprawdzone w³asnorêcznie na PQI 2GB.
Po przestawieniu blokady trzeba od³±czyæ i pod³±czyæ ponownie pendrive.
Czy ma to jakie¶ negatywne skutki - nie wiem.

Jacek