zawieszający się dysk

Autor: identyfikator: 20040501 <NOSPAMhenku_at_onet.eu>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 11:37:11 MET DST

już myślałem, ze to płyta główna, wymieniłem i byłem szczęśliwy do wczoraj,
bo znów to samo... podczas botowania windows xp + sp2 czasem dysk się
zawiesza i trzeba wyłączać komputer, żeby go ponownie uruchomić... zawiesza
się na tym pierwszy dłuższym postoju dysku podczas ładowania windows -
zawsze w tym samym miejscu, jakby jakiś problem z wykrywaniem czy cóś...
spotkał się Ktoś z takim problemem? co to może być? objaw występuje raz na
kilkanaście uruchomień komputera... dysk i płyta nowe, zasilacz prawie nowy.