Re: [OT] jakie czasopismo?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 02:01:53 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:h6hqsr$hl6$1@news.onet.pl...

> Że jak? Przecież niedawno gazeta się pojawiła... :( To chyba potwierdza
> wiele opinii, że epoka takich gazet to już przeszłość, w dobie internetu.
> Ale ja i tak lubię co miesiąc kupić nowy numer i w unoszącej się woni
> farby drukarskiej poczytać sobie po ludzku, chyba z sentymentu.

Next marniał w oczach. Zachwyty nad nim mogły dotyczyć początku, ale im
później tym było gorzej. Przestali się znać na tym co pisali.

> BTW.
> To niby jest ciekawe:
> pierwszych w Polsce „pism społecznościowych”, których treść tworzą
> czytelnicy. Autor każdej rekomendacji opublikowanej w miesięczniku otrzyma
> 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację,
> umieszczane zostanie na okładce."

Nie widzę w tym nic ciekawego. Bzdurnych recenzji jest pełno w internecie.
Odpiszesz, ze redaktorzy będą wybierać te lepsze? A na jakiej podstawie
można to zrobić bez wykonania testu? Ten pomysł się kupy nie trzyma.
Zresztą Chip próbował zorganizować testowania przez czytelników. Nic z tego
nie wyszło. Mają krótką pamięć.