Re: Zestaw komputerowy

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 19 Aug 2009 - 10:59:21 MET DST

On Wed, 19 Aug 2009 00:33:45 +0000 (UTC), "Andrzej Kuća"
<protumba.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>Witam, mam pytanie odnośnie zestawu komputerowego. Kiedyś były Optimusy,
>Adaksy itp., teraz z zestawów widzę jakieś parodie Vobisa. A może są inne,
>firmowe zestawy komputerowe? Szukam zestawu w cenie ok. 3000zł, procesor Intel
>(może quad), pamięć 3-4GB w dualu (system 32bitowy, więc nie wiem, czy jest
>sens ładować 4GB?), dysk wystarczy 500GB, grafika cicha (fajnie jakby była
>statycznie chłodzona), zasilacz min. 400W, bez monitora. No i dobra płyta
>(Intel, może Asus albo MSI). Możecie coś polecić? I już tłumaczę, dlaczego
> [...]

Ja mam kilkanaście sztuk nettopów Adaxa do celów biurowych,
kilkanaście maszyn HP Compaq, kilkadziesiąt Delli, kilkanaście
składaków różnej maści. Wszystkie psują sie podobnie. Róznia się
główwnie warunkami gwarancji i tym że "firmówki" mają bardzij
przemyślaną konstrukcję obudów/elementów pozwalającą na dostanie się
do wnętrza bez wkrętaka. Zerknij sobiue np. na http://www.dell.pl i na
ich konfigurator. Wybierz co chcesz i poszukaj firmy która ma w
ofercie Della - będzie taniej niż na ich stronie ;-)

Zdrówko