Re: Wybor netbooka.

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 22:29:41 MET DST

Dnia Sat, 15 Aug 2009 04:34:45 +0200, iTomasz <poczta@@> napisał:

> Nie, ale ciezko cos powiedziec, nie majac nigdy stycznosci. Moze chodzi jak
> P3/500?

cos kolo P3 700MHz ale na szybkosc w programach ma tez wplyw
dysk a te sa teraz szybsze niz za czasow P3 no i maja
wiecej pamieci RAM niz mialy typowe P3. Ogolnie z mala liczba
prostych aplikacji netbook radzi sobie zwawo, ale kompletnie
sie nie nadaje tam gdzie szybkosc procesora jest najwazniejsza.
ASUS 1005HAH dziala mi kolo 9h z bateria 63Wh.

--
pozdrawia
	yorgus