Problem z prędkością pracy laptopa

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 20:25:06 MET DST

Witam
Nie mam praktycznie żadnego doświadczenia z laptopami. Jest laptop Acer
TravelMate seria 2410, procek Celeron 1400. Problem polega na tym że
pracuje tak wolno jak desktop z prockiem 200MHz. Windows świeżo
zainstalowany, NOD32 na pokładzie. Powinien IMO pracować szybciej,
zwłaszcza że pracuje wyłącznie na zasilaczu sieciowym. Podejrzewam że winę
ponosi obniżone trwale taktowanie procka. Czy mogę mieć rację, jak to
sprawdzić i czy mogą być inne przyczyny?

--
Jacek