Re: Ładowanie baterii laptopa - do Adaxa

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 10:53:52 MET DST

On 2009-08-15 19:38:42 +0200, "Zosia" <Z@osia.pl> said:

> [...]

AFAIK to zupenie normalny wynik, jak na duego laptopa. Wiele modeli w
_rzeczywistoci_ nie zblia si nawet do tego.
Zadbaj o podstawow higien przeduenia pracy na baterii - zmniejsz
podwietlanie ekranu do minimum w jakim da si pracowa, jeli nie
uywasz - wycz wifi i sinozbego, nie zostawiaj pyty w napdzie,
etc. Te proste zabiegi pozwalaj czsto na wyduenie czasu pracu o
20-40%.

--
Pozdrawiam
de Fresz