Re: Ładowanie baterii laptopa

Autor: Adax <Adax_Tnij_at_op.pl>
Data: Fri 14 Aug 2009 - 22:52:33 MET DST

> http://www.grush.one.pl/article.php?id=baterie

Jest tu wiekie oszustwo, cytuję fragment 1-szej strony:
" ....gdy poziom naładowania akumulatora zbliży się do poziomu ostrzeżenia
(zazwyczaj około 5% pojemności baterii) podłącz zasilanie sieciowe i naładuj
akumulator do pełna. "

Jestem dobrego serca i przeżyłem to na własnej skórze więc moja dobra rada
mówi:
absolutnie nie wolno Ci schodizć do 5%!!!
Proponuję max. 20%, jeżeli, chcesz, aby bateria miała swoją 100% pojemność.
Ja uwierzyłem tym bzdurom (5%) i w dwóch laptopach 1 mc po zakupie mam kilka
procent zużycia baterii.