"Marynarz" <port0@poczta.onet.pl> wrote in message
news:h63fdh$ne4$1@news.onet.pl...
> Poczytaj gdzies o prawach konsumenta albo nawet napisz do rzecznika - nie
> wiem jak jest teraz ale wczesniej wedlug prawa jezeli cos było uszkodzone
> to po wymianie znowu powinna byc pełna gwarancja
gwarancja jest tylko dobra wola producenta - moze jej wogole nie dac jezeli
nie zechce - a reszte zalatwia sie ze sprzedawca ktory musi zapewnic
zgodnosc towaru z umowa - co istotne po 6 miesiacach koniecznosc
udowodnienia ze wada tkwila w urzadzeniu w dniu sprzedazy ponosi kupujacy
tak ze rzecznik wysle go conajwyzej na drzewo
> a jezeli nie to mozna bylo podejśc do sprawy inaczej jeżeli dali gwarancje
> na całego laptopa i laptop nie działa to teraz niech wymienią na nowego
> laptopa ...
pewnie, tylko zamiast jakiegos dwulatka (chyba ze myslisz o wymianie na
nowy :D ) po blizej nieokreslonych przejsciach kazdy woli swojego
bo wie co sie z nim dzialo
Received on Fri Aug 14 14:05:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Aug 2009 - 14:51:04 MET DST