Re: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus

Autor: maxi <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 14 Aug 2009 - 10:39:11 MET DST

(...)
> gwarancja jest swiadczeniem nieobowiazkowym, mogli jej wogole nie dawac
> wiec ciezko sie zastanawiac czy to dzialanie standardowe

Mogli jej nie dawać i mogli też nie produkować i nie sprzedawać tych laptopów...
Czyżby przedstawiciel firmy? ;)

> kupiles dwa lata temu laptopa, asus wtedy zagwarantowal ze laptop bedzie
> dzialal przez dwa lata, teraz chcialbys miec tej gwarancji na dysk w
> sumie 4 czy 5 lat?
> po prezenty to do mikolaja :P

Skoro dali gwarancję, to się zobowiązali na 2 lata...
Jeśli jednak zobowiązanie im nie wyszło, to powinni dać mi kasę na dysk,
kupiłbym sobie sam i gwarancję miał konkretną.
A tak to podejrzewam, że jakiegoś regenerata mi wstawili...

Miałem już w przeszłości usterki gwarancyjne z innymi firmami i zawsze
dostawałem gwarancję na część :P