Re: Problem z nowym PC-tem

Autor: Mateusz Viste <mateusz_at_no-spam.please>
Data: Fri 14 Aug 2009 - 08:23:52 MET DST

On Thursday 13 August 2009 23:38, pIOTER wrote:
> sa jeszcze czesto zworki na plycie ktorymi sie wlacza front panel,
> przynajmniej u mnie tak jest, wtedy front panel jest rozpoznawany przez
> OS i domyslnie jest wlaczony. A mobo sa dostarczane ze zworkami w
> pozycji wylaczajacej front panel

ZTCW to nie OS "rozpoznaje" front panel, a zworki służą po prostu do
zwarcia końcówek panelu. Bez zworek sygnał płynie do panela, i stamtąd
wraca (bez włożonego wtyku od słuchawek panel po prostu zwiera sygnał), a
po włożeniu wtyczki sygnał powrotny jest odcięty i kierowany wyłącznie do
słuchawek...

Ale fakt faktem - defaultowo płyta nie zadziała z panelem, bo ustawiona
jest zworkami w konfigurację "brak panela", coby świeży posiadacz płyty
(nie mający front panela) nie dziwował się, że dźwięk mu nie działa.
podłączenia panelu.

Pozdrawiam,
Mateusz Viste