Re: Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite

Autor: Rex <walcz_at_zespamem.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 10:57:10 MET DST

Robson pisze:

> Zdjac obudowa, wtedy stojac przodem do drukaki po prawej stronie z
> przodu jest dzwignia.

Z prawej strony obudowy widzę tylko dźwignię do zmiany rodzaju papieru:
"zwykły" i perforowany.
Natomiast z lewej strony jest dźwignia, która opuszcza pręt, który
dociska papier do wałka.
Nie widzę w tej drukarce innych dźwigni.

Ale zanim bym to robil, to bym ja raczej
> mechanicznie obejrzal i spradzil czy walek jest prawidlowo osadzony,
> karetka, glowica itd.

Wałek jest na swoim miejscu, jest dobrze, stabilnie osadzony w zaczepach
i z tego co widzę nie ma możliwości odsunięcia wałka od głowicy.

Jedyne co można zrobić, to podnieść lekko pręt (z lewej strony, prawa
osadzona jest na stałe) po którym przesuwa się karetka z głowicą. W ten
sposób mogę lekko odsunąć głowicę od wałka. Jednak w ten sposób głowica
od wałka jest odsunięta tylko z lewej strony drukarki; po prawej stronie
  nie da się tego zrobić i głowica na długości 1/4 wałka nadal po wałku
szoruje.

Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

--
Pozdrawiam,