Re: 2x4GB DDR2 - czy w ogóle się upowszechni?

Autor: lis6502 <spamthizmail_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 00:04:13 MET DST

"tg" <aa@bb.cpl> wrote:

> najwiekszy 'problem' u mnie osobiscie to fakt ze oficjalnie nie ma
> apache na windowsa x64 wiec mam zainstalowany jakis 'wynalazek'
zawsze można postawić vboxa z poważnym systemem :P (to taki joke)
> generalnie nie ma co demonizowac 64 bitow
Tutaj śmiem się nie zgodzić. Jestem zatwardziałem linuksiarzem
(przyznaję bez bicia), ale do 64 bitów można się przyczepić. Nie wiem
jak wyglądałoby to pod 'jedynym słusznym osem', jednak mój povray w
wersji x64 przy 1gbajcie ramu ostro wchodzi na swap (renderuję dużą
rozdzielczość), co nie miało miejsca w przypadku x86.
Bywają też jaja z obsługą nietylko starych, egzotycznych sprzętów, ale
i tych nowszych, wielce '64 ready'. Mówię na przykład o moim Atherosie,
którego postawienie na nogi pod xp64 (o znalezieniu odpowiednich
sterowników nie wspomnę) przyprawiało o bóle zębów. Tych wyrwanych.
>, ale fakt - niewiele z nich
> obecnie
> wynika dla 99% ludzi
huh, można się pochwalić na dożynkach ;]