Re: da się przyspieszyć przejście przez bios? :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 01:01:10 MET DST

** Marcin Wasilewski <jakis@adres.pewnie.je.st> wrote:

> No routerki też są różne, powstają już nawet linie green, które potrafią
> sterować poziomem napięć na interfejsach sieciowych, dobierając je w
> zależności od jakości połączenia.

Napisz coś czego nie wiemy - mam biedostradę, a netia nie jest w stanie
świadczyć usług. Z resztą jeżeli chodzi o efektywność energetyczną to nie
byłoby tutaj żadnej różnicy.

> Nwe płyty główne i procki w technologii 45 nano biorą dużo mniejszą moc. Do
> tego dodał bym, że jak zasilacz to z aktywnym PFC.

Super ale ja już mam taki (Athlon X2 45 właśnie) - co poza tym? Coś czego nie
wiemy?

>>> Np. modem kablowy + router + bramka voip

> router i voip w jednym :)

Wsio ryba czy w jednym czy w dwóch chodzi o to, że bramka VoIP z definicji
raczej musi być czynna 24.

> Najlepszy sposób to listwy zasilające z wyłącznikami i wyłączanie wszystkiego
> (poza lodówką ozywiście) z trybu stand-by, na czas snu i przebywania poza
> domem. W sumie około 14-16 godzin dziennie nie korzystamy z większości
> urzadzeń.

Najlepszy sposób na CO? A wyobrażasz sobie, że niektórzy mają ogrzewanie na
prund i te 150zł rocznie to jakieś śmieszne kwoty? :)

Nie no serio bez obrazy - rzucasz jakieś frazesy odnośnie oszczędzania energii
- ja jestem ZA. Ale u wszystkich to działa tak, że ekologia to jest na ostatnim
miejscu, na pierwszym wygoda, na drugim koszt.

Wiec (mając powyższe na uwadze) co proponujesz? Bo łażenie od listwy do listwy
- sorry to ja już zapłacę za ten prund aby tego nie robić.