Re: kamera IP + z funkcja wysylnia obrazow

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 08 Aug 2009 - 23:18:27 MET DST

MC pisze:
> Użytkownik "mzmich88" <USUNTOmichalz80@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Wysyłanie obrazów ma prawie każda,

obaj panowie zastosowali mocne skróty myślowe, ale obydwaj macie racje.
Ja pogłębie niepewności nabywcy, gdyż sam sie nadziałem na sprzęt który
niby "serwuje" obraz za pośrednictwem internetu, jendak do dedykowanego
windowsowego oprogramowania. Czyli jak jestem na wczasach, u znajomych,
w kafejce internetowej to mogę zapomnieć o zdalnym monitoringu.
(szczerze powiedziawszy moge zapomniec całkiem, bo porzuciłem produkty
microsoftu na dobre)

ToMasz