Re: SSD i Raid

Autor: Chrispl27 <costam_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Aug 2009 - 20:02:42 MET DST

Ktoś coś wie ale .. ogólnie to g..o wiemy ...
Limitowana jest ilość zapisów ALE nielimitowana odczytów , kiedyś system nie
wstanie , ale podłączony dysk do kieszeni pozwoli odzyskać cały obraz
zawartości - czego o mechanicznych powiedzieć się nie da (bez przekładki
elektroniki / talerzy w gorszym przypadku). Retencja danych 10 lat .,..w
teorii.