Re: modem HSDPA z GPS

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Sat 08 Aug 2009 - 08:32:13 MET DST

Adramelech pisze:

> Jeśli kilka minut wcześniej telefon azktualizował dane, to GPS złapie fiksa w
> kilkadziesiąt sekund.

Tzn źle zapytałem. Kiedy będziesz w online (w sensie pod zasięgiem),
zablokujesz wszystkie punkty dostępu do netu (te gsm i wifi) to AGPS nie
pójdzie wcale? W założeniu że telefon nie miał zaktualizowanych danych.

Jednym słowem, AGPS potrzebuje neta czy zasięgu GSM? Wspomaga się
informacją z bazy GSM ale bierze ją bezpośrednio od operatora czy z netu?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?