Re: Sezon burzowy zabezpieczenie

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Fri 07 Aug 2009 - 16:58:03 MET DST

Órzytkownik "Wiesław" napisał:
> Może w takim, aby uchronić sprzęt warty wiele razy więcej,
> a nie tańszy niż samo zabezpieczenie? :)

ja powoem tak: kierowanie się w czymkolwiek ceną jest wieeelkim
nieporozumieniem, a wręcz głupotą, sugerowanie że jakaś listwa kosztująca X
zł lepiej zabezpieczy niż listwa o cenie 0.1X zł jest paranoją!:O)

czynnikiem decydującym o jakości zabezpieczenia są metody zabezpieczeń, oraz
ich jakość i parametry i tylko na to należy zwracać uwagę, tą samą
pracę/towar można wykonać/kupić za różne ceny, więc jej wysokość ma małe
znaczenie na tą pracę/towar.

a jak ktoś nie ma pojęcia co chce kupić, oraz jak coś działa to wychodzą
takie sugestie cenowe (handlowcy się nią kierują, bo oni nic nie umieją i na
niczym się nie znają:O)