Dysk 120 GB - gdzie kupić ?

Autor: PeJot <PeJot_at_02.pl>
Data: Fri 07 Aug 2009 - 10:40:23 MET DST

Czołem.

Ze względów sprzętowych potrzebny mi dysk ATA maks. 128 GB, ale
poszukiwania w necie przynoszą mizerny skutek - jeśli firma ma go w
ofercie, to najczęściej niedostępny i nie wiadomo kiedy będzie ( czyli
nigdy ). Na Alledrogo zdarzają się nowe dyski z fakturą i *gwarancją*, w
akceptowalnej cenie. Warto, nie warto ? Może ktoś ostatnio kupił taki
dysk i zna źródło które jeszcze nie wyschło ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem