Re: Stary PCet - problem z doborem pamieci DDR

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Aug 2009 - 11:11:09 MET DST

Uzytkownik "Remek" <wiasmed@neostrada.pl> napisal w wiadomosci
news:h52dfa$f06$1@inews.gazeta.pl...
> Uzytkownik "Rafal M" napisal:
>
> Nie sadze, aby powodem byl brak pamieci. Ja na próbe do podobnej
> konfiguracji i potrzeb wlozylem 128 MB RAM i wszystko dziala
> bezproblemowo.

Zartujesz, albo pojecie "bezproblemowo" u Ciebe znaczy zupelnie co innego
;-)

> Pakiet biurowy i www wiecej wymaga?

XP (sp3) do normalnego wystartowania potrzebuje ok 256MB - i to pod
warunkiem ze nie ma uruchamianego na dzien dobry dodatkowego oprogramowania
jak np. antywirusy itp.
Jesli bedzie chcial na tym odpalic jeszcze OpenOffice, GG, jakas
przegladarke web, to aby to jako tako chodzilo, 512MB ramu jest
_niezbedne_. Zdecydowanie polecam wiecej jak np. 768MB albo 1GB
Procesor taki, czy nawet slabszy do tego wystarczy zupelnie. Kluczem jest
wielkosc RAM.

--
B.G