Re: [OT] jakie czasopismo?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 01 Aug 2009 - 16:23:34 MET DST

BQB pisze:
> Kiedyś czytałem Chip'a, chciałbym poczytać czasem coś ciekawego, nowego.
> Jednocześnie interesują mnie dołączane programy do tych czasopism -
> pełne wersje, jakie czasopismo byście polecili?

Co jakiś czas pojawia się tu ktoś z takim problemem jak Ty i najczęściej
dostaje takie odpowiedzi, jakie Ty dostałeś poniżej. Rynek czasopism
komputerowych tak naprawdę zdycha i nie wiem czy jest śmierć do końca
naturalna. Oczywiście internet nie ułatwia bytu czasopismom papierowym,
ale bez przesady. Skoro w kioskach leży tyle szmatławców, to mogłoby się
teoretycznie pojawić coś dla zaawansowanych użytkowników.

Do przejrzenia nadaje się Next, pozostałe pisma naprawdę straszą
błędami, niechlujstwem piszących. Nawet Next nie jest warty, żeby
kupować go co miesiąc, ani już tym bardziej zamawiać prenumeratę. Takie
czasy drogi panie ;)

| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/