Re: Laptop do gier i filmow

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 10:37:05 MET DST

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message
news:h4sipe$58k$1@inews.gazeta.pl...

> Bez przesady, jesli dogada sie z kims na wysylke z usa jako gift to cena
> juz nie jest taka straszna - na stronie 1800usd.

Jakis konkretny model? Pytam z ciekawosci, bo wlasnie zamienilem mojego
3-letniego laptopa (ktory nowy kosztowal prawie tyle) na zestaw desktop +
netbook do przegladania poczty i youtube na kanapie. W desktopie mam RAID
(zdjecia mi nie zgina) i dobry monitor IPS, a za roznice w cenie miedzy
obydwoma moimi zakupami a podanym przez ciebie zostalo mi jeszcze na weekend
w gorach. ;-)

Wielkiego laptopa do gier i tak nigdzie nie zabierzesz ze wzgledu na wage i
czas pracy baterii, dlatego zastanowil bym sie nad taka alternatywa.

Pozdrawiam
Kamil