Re: Piszczące bebechy gdy grafa/magistrala jest obciążona

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 17:57:46 MET DST

Łukasz 'Maly' Ostrowski jest autorem poniższej notatki:

> Grafa? MoBo? :/ Powoli przychylam się do
> MoBo ze względu na pisk podczas ,,LANowania''

do listy podejrzanych możesz dodać zasilacz. Taganom się różne piski
zdarzają, choć do tej pory nie słyszałem wersji z modulacją
częstotliwości, raczej stały pisk pod obciążeniem. w każdym razie
problem z zasilaczem może powodować zwisy w grach. najlepiej by było
sprawdzić na jakimś innym i w razie wyeliminowania podejrzanego
przyjrzeć się bliżej płycie.

--
                 _____