Kamera ip - wlan, bez ActiveX i softu

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 16:46:27 MET DST

Witam,

Poszukuję kamery sieciowej z:
- wlan (wpa2)
- oświetlaczem (niewielkie pomieszczenia)
- zarządzaniem przez www które zadziała w firefoxie bez activeX
Nie chcę kamery z activeX - mam Planet ICA-106 i tutejsze activeX jest
beznadziejne. Przyznam że nie wiem jak to działa w innych kamerach -
jesli jest OK to przełkne brak współpracy z ff.
- wykrywaniem ruchu i zrzucaniem kilku klatek na ftp
- zupełnie nie inetresuje mnie rejestracja filmów ani audio
- dobrze by było gdyby do obrazu można było się dostać bezpośrednio (np:
http://kamera:1234/view.jpg)
- rozdzielczość możliwie lepsza od vga

Docelowo chcę monitorować pomieszczenie. Wykrywanie ruchu + harmonogram
oświetlenia + zrzucanie tego na ftp + było by fajnie jakby można było
się dostać do obrazu przez bezpośredni adres (bez logowania, itp)

Czy może ktoś coś polecić? W jakiejś sensownej cenie...

--
Pozdrawiam
dziobu