Re: Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?

Autor: Strachu S. <satoot_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 08:29:00 MET DST

Kot Prezydenta:

> a zakup marchewki w jednym sklepie może nieśc konsekwencje inne niż w
> drugim ? tak, w jednym jest świerza w innym nie

Marchew jeszcze czasem odróżnię.
Na komputrach mniej się znam, stąd moja prośba tutaj na grupie do ludzi
takich jak Ty:
Mądrzejszych i bardziej ode mnie doświadczonych - i dziekuję tym samym za
twój post i poradę (jak i wszystkim którzy zechcą pomóc).

> Wszystkim ? niczym ? nie ma reguły

No właśnie:
Ja mogę nie odróżnić, nie wiedzieć, że zmiana w oznaczeniach z 900 na 945
albo 950, lub z "b/g" na "b/g/n" niesie ze sobą poważne konsekwencje i
świadczy o istotnych zmianach, albo że poważnie zmienia właściwości
komputera.

Strachu S.