Re: [Absurd] podwójny kabel USB

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 01:37:57 MET DST

On Sat, 25 Jul 2009, JoteR wrote:

> Hmm, a jako co zgłasza się np. taki wiatraczek USB? Generic fan device? ;-)

  Nie wiem co tam jest za silniczek we wiatraczku :), ale jeśli
równie wysokosprawny co np. w modelach latających, to 5V 100 mA
w zupełności wystarczy do dania podmuchu zmiatającego kartki
w okolicy :) (na 3,6V 0,5A lata całkiem sporo minihelikopterów).
  100mA jest "bez negocjacji" oczywiście.

  O możliwości "założenia braku standardu" nie wspomnę, też się
zdarza (że konstruktor zakłada, iż port da 500mA wbrew specyfikacji).
  Przykładowy link z opisem dla porządku:
http://www.usbmadesimple.co.uk/ums_2.htm

pzdr, Gotfryd