Re: Prośba o ocenę zestawu

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 22:42:54 MET DST

games pisze:
> Byc moze "FEAR 2" ciut lepiej wyglada na PC nie wiem nie widzialem.
>
> Ale juz GTA na PCta to porazka z tymi czestymi zacieciami.
> Pamietaj tez ze Piec porownywalny do PS3 albo XBOX360 to koszt 2 razy
> wiekszy wielkosc nie wspomne i oczywiscie cena x2 ze o poborze mocy nie
> wspomne.
>
> Chcialbym zobaczyc Pieca ktory z tak malymi zasobami dzialal by podobnie
> co dowolna wspolczesna konsola.

Nie oceniaj tego na podstawie jednej gry. Gdyby skopali GTA4 dla konsoli
tak jak skopali dla pc to w ogole by ta gra nie wygladala. Nawet na 100
calowym tv.
Pozyczylem swego czasu od kumpla ps3, chcialem zobaczyc jak wygladaja
gry i filmy blue-ray na tv 42 fullHD. Rozczarowalem sie mocny. Gry w
ktore gram na pc, na ps3 wygladaja jakby detale mialy ustawione na
low-medium. Nie ratuje nic duza rozdzielczosc. Filmy - ogladnalem kilka,
czesc wyglada jakby byla zywcem zripowana z dvd i nagrana na inny
nosnik, czesc rzeczywiscie wyglada bardzo fajnie. Ogolnie zaoszczedzilem
z 1,5kzl, ktore chcialem wydac na konsole.